فرش ابریشمی جدید موجب صلح بین فامیل های عروس و داماذد شد

فرش‌های ابریشم ایرانی از برجسته‌ترین فرش‌های ماشینی تولید شده در ایران هستند. فرش ابریشم ماشینی در رنگ ها و نقش های مختلف شخصیت، رنگ، جذابیت، فانتزی و آرامش را به دکوراسیون خانه می بخشد و برای طراحی داخلی به سبک ایرانی مناسب است.

مرغوب‌ترین فرش ابریشمی جدید در کارخانه‌های کاشان ساخته می‌شوند که از پیشرفته‌ترین و مجهزترین ماشین‌آلات برای نظارت بر تمامی مراحل تولید از ریسندگی تا بافندگی استفاده می‌کنند. این فرش ها با وجود مزایا و ایراداتی که دارند در فروشگاه ها به نمایش گذاشته می شوند و جلب توجه می کنند.

از الیاف 100 درصد پلی استر یا ابریشم مصنوعی که به ویسکوز نیز معروف است بافته می شود و به فرش بلژیکی نیز معروف است. فرش های ابریشم ماشینی به دلیل استفاده از الیاف ضعیف تر و مقاومت کمتر در فرش ابریشم عمر کوتاه تری نسبت به فرش ماشینی اکریلیک دارند.

در نتیجه فرش های ماشینی اکریلیک نسبت به فرش های ماشینی ابریشمی طول عمر و کیفیت بیشتری دارند. در قسمت بعدی به نکات منفی، مزایا و ویژگی های فرش ابریشم ماشینی می پردازیم تا بتوانید در مورد نحوه تزئین خانه خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

فرش ابریشم ماشینی را با در نظر گرفتن موارد ذکر شده انتخاب کنید. اگر در هنگام خرید فرش به دکوراسیون منزل، منحصر به فرد بودن، شیک بودن، ظاهر و لوکس بودن اهمیت می دهید، آنها را انتخاب کنید.

اگر فرشی باکیفیت، مستحکم و بادوام می‌خواهید که سال‌ها دوام داشته باشد، از فرش‌های ابریشمی ماشینی اجتناب کنید و فرش‌های ضخیم‌تر را انتخاب کنید. اگرلطافت، درخشش، رنگ و لطافت این فرش ها شما را به خرید آنها ترغیب می کند، باید در حفظ و مراقبت از آنها تلاش کنید تا به حداقل شستشو نیاز داشته باشند. این فرش ها را نباید در نقاط پرتردد خانه قرار داد.

در عوض، آنها باید در مناطقی با فعالیت کمتر پا قرار گیرند. فرش ابریشم ماشینی را با توجه به رنگ، طرح و جلوه آن انتخاب کنید و از دیدن آن لذت ببرید، اما زیاد روی آن راه نروید.

بیشتر توجه خود را به چشمان خود بسپارید و خیره شوید!! اما فرش ها یکی از مهم ترین بخش ها برای تکمیل چیدمان و افزایش جذابیت خانه ها هستند و انتخاب دقیق و هوشمندانه آن ها زیبایی آن ها را افزایش می دهد. فرش های سبک تری را برای اتاق های کوچک انتخاب کنید تا بزرگتر به نظر برسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.