استفاده از صابون مایع کلینیک التهاب پوست در کودکان از بین می برد

ادعاهای مرطوب کننده بیشتر در محصولات صابون مایع کلینیک و دوش استفاده می شود و همانطور که گفته شد هیدراتاسیون رایج ترین ادعای مورد استفاده پس از پاکسازی است.

برای ارائه کمی تمایز، برخی از برندها از روند نوظهور استفاده از آب گیاهان درخت در مراقبت از پوست استفاده می‌کنند تا مزایای سالم‌تر و مرطوب‌کننده‌تر و طبیعی‌تر را ارائه دهند.

برخی از برندها نیز شروع به ارائه طیف وسیعی از ادعاها برای ارائه مراقبت های شدید از پوست کردند، در حالی که منابع محلی و پیشرفت های فناوری ذکر شده در ترندهای 2018 را در بر می گرفت.

یک مثال عالی در این زمینه، مجموعه صابون‌های دست مایع و حمام Apart Natural توسط Global Cosmed در لهستان است که 3 نوع را ارائه می‌دهد.

که با فرمول نوآورانه‌تر ترکیبی از نگرانی‌های مربوط به پیری و طبیعی بودن آن‌ها بهره می‌برد: اسید هیالورونیک، معروف به اکسیر جوانی. و سلول های بنیادی گیاهی مثال زیر را ببینید.

صابون

تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان محصولاتی را انتخاب می‌کنند که راحتی را در ادعاهای بسته‌بندی افزایش می‌دهند، به‌ویژه در کشورهای نوظهور که می‌توانند شاهد تغییر گسترده‌تر جهانی به محصولات پاک‌کننده صابون مایع باشند.

علاوه بر این، بازاریابی یک محصول به عنوان دارای مزایای چندگانه نیز روندی است که برندهای بیشتری از آن استفاده می کنند، به طوری که 60 درصد از مصرف کنندگان فکر می کنند که مرطوب کننده های داخل حمام در زمان آنها صرفه جویی می کنند.

محصولات درمان در حمام فضای زیادی برای رشد در بازار دارند، به طوری که 20٪ مصرف کنندگان بریتانیا از این محصولات استفاده می کنند.

به طور کلی، غالب ترین بافت در محصولات دوش و صابون مایع، بافت ژله ای است. این به ویژه در اروپا مورد علاقه است، در حالی که بافت های مایع در آمریکای لاتین محبوب ترین هستند: طبق گفته Mintel، 16٪ از عرضه ها در مقابل 2٪ در سطح جهانی.

به طور مشابه، نوآوری‌های بافت با تمرکز بر قابلیت حمل و راحتی، در حالی که فرمول‌های غلیظ هنوز در صابون‌های حمام و مایع جای دارند.

با این حال، برندهای نوظهوری وجود دارند که محصولات مایع غلیظ تر و ژل مانند را با مزایای طبیعی و سازگار با محیط زیست مرتبط (مانند استفاده از پلاستیک کمتر در بسته بندی های کوچکتر) و قابلیت حمل (مانند سبک وزن و اندازه های بسته بندی کوچکتر) ارائه می دهند.