کاشی پرسلان گلدیس سقف خانه را متحرک می سازد

سقف کاشی یک سیستم سقفی از کاشی پرسلان گلدیس است که از کاشی های جداگانه ساخته شده است که اغلب از خاک رس یا بتن ساخته می شود. سقف های کاشی بسیار بادوام هستند و با نگهداری مناسب می توانند سال ها دوام بیاورند.

آنها همچنین وزن نسبتاً سبکی دارند و نصب آنها را نسبت به سایر مصالح سقف آسانتر می کند.

اگر به فکر نصب سقف کاشی روی خانه خود هستید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول اینکه سقف های کاشی می توانند بسیار گران باشند.

با این حال، طول عمر طولانی و هزینه های نگهداری پایین آنها می تواند سرمایه گذاری اولیه را در طول زمان جبران کند.

همچنین مهم است که مطمئن شوید خانه شما می تواند وزن سقف کاشی را قبل از ادامه نصب تحمل کند. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که بادهای شدید را تجربه می‌کند، ممکن است بخواهید نصب تسمه‌های طوفان یا سایر ویژگی‌های مقاوم در برابر باد را برای کمک به نگه داشتن سقف کاشی خود در جای خود در نظر بگیرید.

سقف کاشی سقفی است که از کاشی های سفالی، سرامیک، بتن یا تخته سنگ ساخته می شود. هر کاشی با میخ به عرشه پشت بام محکم می شود.

کاشی

درست مانند زونا آسفالتی، سقف کاشی با شروع از قسمت پایین یا پایین ترین قسمت سقف، محکم کردن یک ردیف کاشی، سپس همپوشانی ردیف بعدی یا دوم کاشی بر روی ردیف اول تکمیل می شود.

در صورت نصب صحیح، سقف های کاشی بتنی می توانند در برابر سنگ های تگرگ به بزرگی 2 اینچ مقاومت کنند.

کاشی های سفالی و بتنی دارای درجه آتش کلاس A هستند که بالاترین درجه آتش سوزی است.

به دلیل فضای بین هر کاشی، سقف کاشی به طور طبیعی بهتر تهویه و عایق بندی می شود و خانه ای خنک تر در تابستان و خانه گرم تری در زمستان ایجاد می کند.

از آنجایی که سقف کاشی می‌تواند صدها سال دوام بیاورد، ارزان‌ترین ماده سقفی بلندمدت است.

امروزه با وجود بسیاری از محصولات سقفی موجود در صنعت ساختمان، تعیین اینکه چه چیزی یک محصول سقف کاشی محسوب می شود و چه چیزی نیست، می تواند دشوار باشد.

سقف‌های کاشی از تاریخچه و زیبایی گرفته تا دوام و مراحل نصب، در دسته بندی سقف‌ها قرار می‌گیرند.