کارتریج رنگی کانن چراغ خواب اتاق مهمانی نو عروس

چاپگر شما گرسنه است! وقتی احساس خالی می کند چه چیزی باید به آن بدهید؟ راهنمای خرید نهایی کارتریج رنگی کانن چاپگر (تونر و جوهر) ما را به شما نشان می دهد!

چه نوع چاپگری دارید؟

HP؟ برادر؟ کانن؟ قبل از خرید کارتریج جدید برای چاپگر خود، باید مارک و شماره مدل را بدانید.

مهمتر از آن، باید بدانید که آیا جوهر افشان دارید یا چاپگر لیزری. در ادامه به جزئیات خواهیم پرداخت، اما اگر می‌خواهید درباره چاپگرهای جوهرافشان و لیزری بیشتر بدانید، وبلاگ ما را بررسی کنید  جوهرافشان در مقابل لیزر: تفاوت بین چاپگرهای جوهرافشان و لیزری چیست؟

علاوه بر این، ممکن است راهنمای Toner Buzz برای مارک‌ها و مدل‌های چاپگر هنگام تحقیق در مورد مارک‌ها و مدل‌های چاپگر مفید باشد.

کاتریج جوهرافشان از جوهر مایع برای چاپ تصاویر استفاده می کنند، در حالی که چاپگرهای لیزری از تونر خشک استفاده می کنند. کارتریج‌های جوهر برای چاپگرها معمولاً به اندازه‌ای کوچک هستند که در کف دست جای بگیرند، در حالی که کارتریج‌های تونر بسیار بزرگ‌تر هستند، تقریباً به اندازه عرض چاپگر شما.

اگر چاپگر شما در قسمت بیرونی نشان نمی‌دهد که جوهرافشان یا لیزری است، می‌توانید پانل دسترسی را باز کنید و کارتریج‌های داخل آن را بررسی کنید.

کارتریج های کوچک پر از مایع جوهر هستند. شما یک چاپگر جوهرافشان دارید اگر کارتریج های شما بلند، نازک و مستطیلی هستند، یک پرینتر لیزری دارید.

می توانید در مقاله ما تونر در مقابل جوهر: هر آنچه که باید بدانید درباره تفاوت جوهر و تونر بیشتر بدانید .