پیراهن مردانه سایز بزرگ علت اصلی انتقال ویروس کرونا

به پیراهن های یقه کوبا، پیراهن مردانه سایز بزرگ نیز گفته می شود. در اصل، این پیراهن با یقه باز، لبه‌های صاف و جعبه‌ای شکل است و معمولاً آستین‌های کوتاه دارد. یقه همان چیزی است که آن را از سایر انواع پیراهن های موجود امروزی متمایز می کند.

در یک پیراهن یقه کوبایی، دکمه بالایی پیدا نمی‌کنید و پیراهن‌ها برای اکثر فرم‌های بدن جذاب هستند.

پارچه معمولاً در پلی استر و مصنوعی موجود است. یقه پهن جلوه ای پهن کننده به بالاتنه می دهد و ظاهری بسیار منحصر به فرد به لباس کلی شما می دهد.

می‌توانید پیراهن‌های یقه کوبایی را در گزینه‌های رنگی پهن با الگوهای مختلف مانند راه راه، چک، جامد، گل‌دار سنگین و موارد دیگر پیدا کنید که آن را انعطاف ‌پذیر می‌کند تا بتوانید آن را با هر چیزی ست کنید.

پیراهن‌های یقه کوبایی غیررسمی هستند و بیشتر یک لباس غیررسمی هستند که می‌توان آن را با شلوار، شلوار جین پاره یا تنگ، شورت، زیر ژاکت، و همچنین روی تی‌شرت ست کرد.

پیراهن

معمولاً بدون قفل پوشیده می شود. حتی می توانید یک پیراهن یقه کوبایی را با شلوار جین و یک پیراهن جین بپوشید تا ظاهری همه جانبه داشته باشید.

همانطور که خود کلمه می گوید روپوش، این یک ژاکت cum پیراهن است. می توان آن را به عنوان پیراهن و همچنین ژاکت پوشید، از این رو معمولاً به آن “شاکت” می گویند.

انعطاف پذیری این پیراهن چیزی است که آن را بسیار زیبا و منحصر به فرد کرده است.

هنگامی که دما گرم تر است، به عنوان یک ژاکت سبک عالی عمل می کند. در روزهای سردتر، می‌توانید لایه‌های لایه‌ای بپوشید و حتی روی آن کت بپوشید.

علاوه بر این، پیراهن‌های دوخت دوخته نمی‌شوند و معمولاً گشادتر و بزرگ‌تر پوشیده می‌شوند. می توان آن را هم در رویدادهای حرفه ای و هم در رویدادهای علت و معلولی پوشید.

ماهیت همه کاره این پیراهن را می توان به راحتی با هر لباسی ست کرد. برای مثال، می‌توانید ظاهر را با اضافه کردن چند جین بد بو و یک جفت چکمه کاری توری کامل کنید.

یک پیراهن باز شده را می توانید روی تی شرت بپوشید یا حتی می توانید یک پلیور زیر آن بپوشید.