نمک ظرفشویی فینیش اصل که ظروف را شور می کند

اگر یک دستگاه جدید خریده باشید، ممکن است متوجه نقطه ای برای اضافه کردن نمک ظرفشویی فینیش اصل شده باشید و به شدت گیج شده باشید. نمک در ماشین ظرفشویی؟ بله، اما نمک سفره نریزید.

برخی ماشین‌های ظرفشویی، معمولاً دستگاه‌های رده بالا، دارای واحد نرم‌کننده آب هستند.

قرار دادن نمک در ماشین ظرفشویی شما ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما نمک ماشین ظرفشویی در واقع یک ابزار عالی برای کارکرد دستگاه شما در حداکثر کارایی است.

هدف نمک ماشین ظرفشویی کمک به نرم شدن آب و جلوگیری از ایجاد لکه هایی بر روی ظروف شما هنگام شستن در آب سخت است، یعنی آبی که کلسیم و منیزیم زیادی دارد.

اگر ظروف شما به طور مداوم فاقد آن احساس تمیزی درخشان هستند و به نظر می رسد همیشه لکه هایی دارند، نمک ماشین ظرفشویی ممکن است پاسخی برای مشکلات شما باشد.

بر خلاف نمک خوراکی که اغلب دارای مواد افزودنی مانند ید یا منیزیم برای جلوگیری از کلوخه شدن است، نمک ماشین ظرفشویی کلرید سدیم خالص است.

توجه: اضافه کردن نمک دانه ریز، حتی نمکی که کلرید سدیم خالص باشد، می‌تواند باعث مسدود شدن فاضلاب ماشین ظرفشویی شما شود.

مواد شوینده

ظروف شما با طعم شور از ماشین ظرفشویی بیرون نمی آیند. آنها فقط تمیزتر بیرون می آیند، نقطه.

آب نرم شده نه تنها برای ظروف شما خوب است، بلکه برای ماشین ظرفشویی شما نیز مفید است.

یک نرم کننده آب از رسوب آهک رسوبات معدنی سفید و گچی که آب سخت در لوله کشی بر جای می گذارد، در دستگاه شما تجمع یافته و آن را مسدود نمی کند.

مطمئن نیستید آب شما چقدر سخت است؟ در اینجا نقشه سختی آب در ایالات متحده آمده است، یا می توانید آب خود را به طور حرفه ای آزمایش کنید.

متقاعد شده اید که وقت آن رسیده است که این نمک عجیب را امتحان کنید؟ اول از همه، مطمئن شوید که در ماشین ظرفشویی شما یک نرم کننده آب تعبیه شده است.

در غیر این صورت، تمام نمک موجود در جهان به براق شدن ظروف شما کمک نمی کند.

کتابچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید بسیاری از ماشین ظرفشویی های جدید دارای دکمه یا بازخوانی هستند که سطح نمک را نشان می دهد.