نخوردن پسته تازه بوئین زهرا موجب کاهش وزن ناگهانی خطرناک می شود

پسته تازه بوئین زهرا حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی از جمله توکوفرول ها، فیلوکینون، کاروتنوئیدها، کلروفیل و فلاونوئیدها است.

تحقیقات نشان می دهد که پلی فنول ها و فلاونوئیدها به طور گسترده در تمام قسمت های مغز پسته وجود دارند و همچنین دارای خواص ضد التهابی هستند.

رنگ‌های سبز و قرمز بنفش پسته از آنتی‌اکسیدان‌ها می‌آیند.

پسته ممکن است باعث سلامت قلب شود.

از آنجایی که حدود 90 درصد از چربی‌های موجود در پسته غیراشباع هستند، مون می‌گوید که آن‌ها یک میان‌وعده بسیار مفید برای قلب هستند.

شواهد علمی نشان می دهد، اما ثابت نمی کند، خوردن 1.5 اونس در روز از اکثر مغزها، مانند پسته، به عنوان بخشی از رژیم غذایی کم چربی اشباع شده و کلسترول، ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

مغز پسته که به نام «پسته» نیز شناخته می‌شود، در مجموعه‌ای از رنگ‌ها (ترفندی از طبیعت) وجود دارد و طعمی سالم و خوش طعم دارد.

انجمن دیابت آمریکا حتی آجیل ها را یک “ابر غذای دیابت” می نامد، زیرا چربی سالم و تعداد فیبر آنها می تواند به مدیریت گرسنگی و کنترل قند خون کمک کند.

پسته

یک مطالعه منتشر شده در Diabetes Care نشان داد که مصرف پسته به طور خاص ممکن است اثرات کاهش گلوکز و انسولین در افراد پیش دیابتی داشته باشد.

تحقیقات در بیماران دیابتی نوع 2 نشان داد که مصرف پسته اثرات مطلوبی بر کنترل قند خون نیز دارد.

پسته ممکن است با التهاب مبارزه کند.

ممکن است ترد اصلی مغز پسته را نداشته باشد، اما حتی در این صورت، پسته گزینه پر کردنی است، اگر میان وعده روزانه خود را با آن جایگزین کنید.

نحوه ادامه دادن موضوعی است که در اینجا به همراه انواع پسته که شما را با آن آشنا می کنیم به آن می پردازیم.

AMD و آب مروارید از جمله دلایل اصلی نابینایی در ایالات متحده هستند.

خوردن یک رژیم غذایی سالم، از جمله پسته، روشی امیدوارکننده برای کمک به پیشگیری از ابتلا به این بیماری های چشمی است.

پسته همچنین به عنوان یک ماده غذایی ضد پیری عمل می کند که می تواند به شما کمک کند جوان تر به نظر برسید.

علاوه بر این، پسته حاوی مقدار زیادی بیوتین است که اساسا با ریزش مو مبارزه می کند.

عامل اصلی که منجر به ریزش مو می شود کمبود بیوتین است، بنابراین خوردن پسته به تغذیه موهای خشک و افزایش انعطاف پذیری موها کمک می کند.