فلفل دلمه رنگی در روسیه هیچ گاه پوسیده نمی شود

سایر ویتامین ها و مواد معدنی را می توان در فلفل دلمه رنگی در روسیه بدست آورد که مواردی از آن را در این مقاله ذکر کرده ایم. ویتامین B6: این ویتامین از سیستم عصبی مرکزی و متابولیسم حمایت می کند.

فولات: این ویتامین که به عنوان ویتامین B9 نیز شناخته می شود، به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند و برای رشد و تکامل طبیعی سلول ها ضروری است.

ویتامین E: این ویتامین از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند و رگ های خونی را سالم نگه می دارد.

فیبر: این ماده مغذی با حمایت از حرکات منظم روده و کاهش سطح کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم، سلامت روده و قلب و عروق را تقویت می کند.

فلفل دلمه ای بنفش منبع عالی آنتی اکسیدان ها از جمله فلاونوئیدها است که به محافظت در برابر آسیب اکسیداتیو در بدن کمک می کند.

فلاونوئیدهای موجود در فلفل دلمه ای بنفش همچنین با کمک به جلوگیری از اکسیداسیون چربی‌های ضروری در آن سلول‌ها، به محافظت از سلول‌های مغز کمک می‌کنند.

سلامت چشم

زآگزانتین و لوتئین کاروتنوئیدهای موجود در فلفل هستند که ممکن است به محافظت از سلامت چشم کمک کنند. یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که برخی از گونه‌های فلفل نارنجی دارای سطوح بالایی از زآگزانتین هستند.

به گفته بنیاد آرتریت، فلفل دلمه ای ممکن است به کاهش خطر ابتلا به برخی از انواع آرتریت و سایر بیماری های التهابی کمک کند. این به دو عامل مربوط می شود: بتا کریپتوکسانتین و محتوای بالای ویتامین C

بتا کریپتوکسانتین یک کاروتنوئید موجود در فلفل قرمز و نارنجی است. مصرف آن می تواند خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید را در فرد کاهش دهد. فلفل دلمه ای به دلیل سطوح بالای ویتامین C ممکن است به محافظت از سلول های استخوان و غضروف کمک کند.

مصرف کمتر از میزان توصیه شده روزانه 75 میلی گرم ویتامین C برای زنان و 90 میلی گرم برای مردان، می تواند خطر ابتلا به آرتروز را افزایش دهد. نصف فنجان سبزیجات ارزش یک روز کامل را فراهم می کند.