شیرآلات ارزان در اصفهان زیر لفظی عروس هنگام عقد

پرطرفدارترین نوع شیر ها در بازار شیرآلات ارزان در اصفهان هستند و شیرهای پدالی و چشمی بیشتر در مکان های عمومی استفاده می شوند.

در انتخاب شیر آشپزخانه و سینک باید به اندازه سوراخ های روی آنها و سازگاری آن با شیرهای موجود در بازار برای خرید توجه کنید.
در خرید برندهای خارجی باید به جنس سر شیر که از برنج است و آبکاری آن با توجه به دکوراسیون منزلتان توجه کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش سازنده را در نظر بگیرید. البته باید بدانید که برای برندهای خارجی نمایندگی، گارانتی و خدمات پس از فروش قابل اعتمادی وجود ندارد.

به وجود قطعات یدکی و تعویضی شیرالات در بازار توجه کنید.

شیرآلات

مراقب باشید که نوع شیرآلات شما ارتباط مستقیمی با میزان مصرف آب دارد، بنابراین شیرآلاتی را انتخاب کنید که باعث کاهش مصرف آب در منزل شما شود.

قابلیت تنظیم آب یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شیر آب می باشد. شیرآلاتی بخرید که با سبک معماری و دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.

قابلیت تنظیم دمای آب هنگام خرید دیسپنسر بسیار مهم است.

پس از اتمام کارهای داخلی ساختمان و قرار دادن کابینت، سینک و دستشویی نسبت به نصب شیرآلات اقدام نمایید.
در هنگام خرید به تابلوی شیرالات استاندارد توجه کنید.

چون شیرهایی که در بدنه خود از سرب نرم استفاده نمی کنند و میزان کروم استفاده شده در پوشش خارجی آنها کم است، نشان استاندارد را دریافت خواهند کرد.

حتما به روش نصب دقت کنید. زیرا نصب و تعمیر برخی از شیرها کار دشواری است.

جنس بدنه شیرآلات بهداشتی عموماً از برنج و سرب خشک می باشد. با توجه به اینکه سرب خشک به مرور زمان در اثر واکنش با آب خورده شده و وارد آب آشامیدنی می شود، برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است.

در نتیجه هنگام خرید دقت کنید که شیرآلات برنجی باشد. اگرچه شیرهای ساخته شده از سرب خشک بسیار ارزان تر هستند، اما بسیار سریعتر پوسیده می شوند و عمر کوتاه تری دارند.