زنی با انجیر خشک خوب دچار عارضه قلبی شد

اساساً نسخه فرآوری شده انجیر خام را انجیر خشک خوب می گویند که به عنوان یک میوه عربی بسیار محبوب است. این میوه خاص که بومی مدیترانه و غرب آسیا است، مورد توجه جامعه مسلمانان است.

این میوه یک میوه قدیمی است. و با افزایش سریع محبوبیت، همه جوامع دیگر در حوزه جهانی نیز با این میوه مغذی و خوش خوراک سرگرم می شوند. بیایید نگاهی کوتاه به این میوه شگفت انگیز بیندازیم.

انجیر خشک هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شگفت انگیز است. آنها دارای کالری شگفت انگیز، ارزش غذایی بالا و فرآیند ذخیره شگفت انگیزی هستند.

باید گفت، آنها در مجموع حاوی کربوهیدرات، فیبر، ویتامین و مواد معدنی هستند.

همه این مواد مغذی غنی باعث شده است که انجیر خشک دارای فواید زیادی برای سلامتی مانند رژیم‌پسند بودن و استفاده به عنوان یک درمان خانگی باشد.

انجیر

اگرچه، به عنوان یک عنصر غذایی، هیچ چیز نمی تواند آنقدر بی عیب و نقص باشد. انجیر خشک فقط ممکن است برای افراد خاصی مشکل ایجاد کند.

در اینجا، ما تمام اطلاعات مربوط به انجیر خشک را در اختیار شما قرار می دهیم.

انجیر خشک میوه‌ای بسیار پرانرژی است. متعادل و کالری بالای آنها باعث شده تا انجیر خشک این شهرت را به خود اختصاص دهد. بیایید نگاهی به تعداد کالری آنها بیندازیم.

انجیر خشک کالری بیشتری نسبت به انجیر تازه دارد. یک موضوع متضاد همانطور که می بینیم هر 100 گرم انجیر خام و تازه حاوی 74 کیلو کالری است.

در حالی که هر 100 گرم انجیر خشک می تواند 249 کیلو کالری انرژی داشته باشد! تفاوت واقعاً بسیار زیاد است!

بنابراین، داشتن تعداد کمی انجیر خشک می‌تواند شما را در تمام طول روز با تامین مقدار کالری موردنیازی که برای دور زدن نیاز دارید، پرانرژی نگه دارد.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، انجیر خشک از نظر ارزش های غذایی مختلف نیز غنی است.