دمپایی پلاستیکی استخری موجب شکستن استخوان های پای یک زن شد

دمپایی های آبی یا همان دمپایی پلاستیکی استخری معمولاً از نئوپرن ساخته شده اند که به گرم نگه داشتن پاهای شما حتی در آب سرد کمک می کند. کف دمپایی های آبی معمولاً به اندازه‌ای ضخیم است که سنگریزه‌های کوچک را از ورود به دمپایی و همچنین مانع از سر خوردن دمپایی در امتداد زمین یا کف دریاچه هنگام راه رفتن روی آن می‌کند.

مواد دمپایی های آبی نیز می توانند با سوراخ هایی برای زهکشی از قبل بریده شوند. بسیاری از انواع دمپایی های آبی دارای دهانه های جداگانه برای هر انگشت پا هستند تا افراد بتوانند آزادانه انگشتان خود را حرکت دهند.

دمپایی های آبی معمولاً از نئوپرن ساخته می شوند که به دلیل خواص عایق بودن، مقاومت در برابر گرما و سرما، سبکی، انعطاف پذیری و دوام خوب شناخته می شوند.

دمپایی های آبی نوع صندل معمولاً از لاستیک یا پلاستیک ساخته می شوند. آنها دمپایی راحتی هستند. آنها برای راحتی و سهولت استفاده طراحی شده اند.

اگر به دنبال چیزی سبک وزن، آسان برای پوشیدن، راه رفتن آسان و نگهداری کم هستید، نوع صندل بهترین گزینه برای شماست.

دمپایی

مهمترین مزیت این نوع دمپایی های آبی این است که پاهای شما را کاملا باز می گذارند به طوری که حتی اگر تصادفاً در آب های عمیق افتاده باشید، پاهای شما همیشه خشک می مانند.

دمپایی آبی در هوای سرد به خوبی رطوبت پاهای شما را از بین می‌برد تا هرگز خیلی خیس نشوید، حتی اگر برای مدت طولانی در آب‌های سرد ایستاده باشید.

بسیاری از انواع دمپایی های آبی دارای دهانه های جداگانه برای هر انگشت هستند تا افراد بتوانند آزادانه انگشتان خود را در طول هر مرحله حرکت دهند.

بنابراین این کار باعث می شود پاهای آنها انعطاف پذیر باشد و در هر نقطه ای از نیشگون گرفتن یا خراشیده شدن پاک شود.

دمپایی آبی نسبتاً جدید هستند شبیه دمپایی های معمولی به نظر می‌رسند با این تفاوت که از پلاستیک ساخته شده‌اند و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی هستند.

این دمپایی ها برای افرادی که می خواهند دمپایی های معمولی خود را بپوشند و همچنان پاهایشان خشک شود، بهترین است.