خوردن کشمش پلویی گلها از عوارض بدخوابی در شب ممانعت می کند

کشمش پلویی گلها همچنین دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی است که به کاهش خطر ابتلا به عفونت های مختلف کمک می کند.

به مهار اختلالات ضد التهابی مانند آرتریت کمک می کند.

کشمش برای تسکین درد ناشی از مشکلات التهابی مانند آرتریت و نقرس مفید است. این به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است.

والدین خود را مجبور کنید روزانه کشمش بخورند، به خصوص اگر آنها آرتروز دارند.

آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و پلی‌فنول‌ها ماهیت ضدالتهابی دارند که درد و التهاب مرتبط با نقرس و آرتریت را تسکین می‌دهند.

به شما کمک می کند بهتر بخوابید.

به دلایل متعدد، کمبود خواب آرام می تواند سلامت روحی و جسمی شما را از بین ببرد.

و چه چیزی بهتر از این است که چیزی خوشمزه برای حل مشکلات خواب خود بیاورید؟

کشمش به دلیل وجود یک ماده مغذی ضروری مانند آهن برای درمان بی خوابی کاملاً مفید است.

کشمش

همانطور که همه ما می دانیم، آهن یک ماده معدنی حیاتی است که نه تنها تولید هموگلوبین را افزایش می دهد، بلکه متابولیسم را بهبود می بخشد، اکسیژن را حمل می کند، ایمنی را تقویت می کند و خواب بهتری را تضمین می کند.

کشمش همچنین ایمنی را تقویت می کند.

به لطف کووید-19، ایمنی در زندگی همه اهمیت زیادی پیدا کرده است.

وقتی صحبت از کشمش می شود، دارای مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین ترکیبات دیگر مانند آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است.

همه اینها به مبارزه با رادیکال های آزاد در سیستم ما، تثبیت آنها و جلوگیری از آسیب اکسیداتیو به سلول های ما از جمله گلبول های سفید خون که ستون فقرات سیستم ایمنی بدن ما را تشکیل می دهند، کمک می کند.

آنها منبعی غنی از فیبر، آهن، کلسیم، پتاسیم و سایر مواد مغذی ضروری هستند که به شما انرژی می بخشند و به شما کمک می کنند مو و پوست خود را درخشان نگه دارید.

علاوه بر این، آنها یک میان وعده سریع و ساده هستند که می توان آن را در هر قسمت از روز مصرف کرد.