حرکت عقربه های ساعت زنانه لاروس مخالف جهت دیگر ساعت ها می باشد

یک نوع منحصر به فرد از ساعت زنانه لاروس که از بهترین مزیت های کالیبر اتوماتیک و کوارتز بهره می برد، حرکت اختصاصی اسپرینگ درایو سیکو است. این ساعت شبیه به ساعت Kinetic است که یک ساعت خودکار کوارتز است.

با این حال، چیزی که ساعت اسپرینگ درایو را متمایز می کند این است که انرژی را در فنر اصلی جمع می کند، درست مانند ساعت های مکانیکی، و از سیگنال های کوارتز از طریق یک تنظیم کننده الکترونیکی استفاده می کند.

در نتیجه، ساعت اسپرینگ درایو مانند هر ساعت مکانیکی دیگری است اما دقت ساعت کوارتز دارد.

از این رو، می توانید انتظار زمان سنجی دقیق (+/- 15 ثانیه در ماه) را داشته باشید و در عین حال عملکرد معتبر یک ساعت مکانیکی را حفظ کنید.

چشم نوازترین بخش مکانیزم اسپرینگ درایو دست دوم کاملاً گسترده است. وقتی ساعت‌های کوارتز یک قدم در ثانیه و ساعت‌های مکانیکی ۶ تا ۸ قدم برمی‌دارند، ساعت‌های اسپرینگ درایو حرکت دست دوم نرم و غیرقابل تشخیصی دارند.

ساعت‌های اسپرینگ درایو فقط در خط تولید سیکو در دسترس هستند و بیشتر در سبک‌های غواصی و لباس هستند.

ساعت

ساعت اسپرینگ درایو برای کسی است که از نوآوری های برجسته ساعت و انواع منحصر به فرد ساعت ها قدردانی می کند.

چهره یک ساعت از اهمیت زیادی در لباس کلی ساعت برخوردار است. همچنین، عملکرد را تعریف می کند.

چهار نوع وسیع صفحه وجود دارد که از نظر ظاهری و عملکردی آنالوگ، دیجیتال، کرنوگراف و هیبریدی از یکدیگر متمایز می شوند.

آنالوگ یک صفحه ساعت سنتی با عقربه ساعت، عقربه دقیقه و گاهی عقربه دوم و پنجره تاریخ است. به طور کلی، یک ساعت آنالوگ هیچ ویژگی دیگری ندارد و بیشتر با لباس های رسمی مناسب است.

ساعت‌های آنالوگ می‌توانند هر حرکتی را که در بالا پوشش داده می‌شوند، داشته باشند و به دلیل عدم وجود عوارض اضافی، معمولاً قیمت پایین‌تری دارند.

اگر از تماشای مداوم صفحه نمایش در زندگی روزمره خود خسته شده اید، ساعت آنالوگ با سادگی و سنتی بودنش نسیمی از هوای تازه است.

ساعت آنالوگ برای کسانی است که می خواهند صفحه ای تمیز با خوانایی آسان داشته باشند.