استفاده از شربت گیاهی فروتونیک برای پاکسازی لکه نوشابه روی لباس

بیماران کم خونی در غرب آفریقا، که در آن کم خونی سلول داسی شکل بومی است، با گیاهان دارویی مانند شربت گیاهی فروتونیک درمان شده اند. این شکل از داروهای سنتی هنوز در جوامع روستایی رایج است.

جعفری یک گیاه سبز محبوب بومی مدیترانه است و به طور گسترده در غذاهای غربی استفاده می شود و معمولاً به عنوان چاشنی استفاده می شود.

این یک درمان عالی برای غلبه بر کم خونی است زیرا حاوی غلظت قابل توجهی آهن و اسید فولیک است.

ویتامین C موجود در جعفری به جذب موثر آهن در بدن کمک می کند. جعفری سرشار از آنتی اکسیدان است که ممکن است از سمیت کادمیوم جلوگیری کند و تأثیر عمیقی در بهبود کم خونی دارد.

پزشکان اغلب نوشیدن آب جعفری را روی چای برای افرادی که مصرف مکمل های آهن برایشان مشکل است، پیشنهاد می کنند.

جعفری یک گیاه دارویی موثر برای افزایش میزان آهن در بدن و بهبودی از کم خونی است.

شربت

قاصدک گیاهی علفی و چند ساله است که مصارف دارویی و آشپزی دارد. قاصدک به عنوان درمانی برای کم خونی، تصفیه کننده خون و ایجاد تعدیل ایمنی استفاده شده است.

این منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است و به خصوص سرشار از ویتامین های A و C و آهن است. حاوی آهن و کلسیم بیشتری نسبت به اسفناج است.

قاصدک به طور سنتی برای تقویت و پاکسازی خون استفاده می شده است. ممکن است در موارد خفیف کم خونی به رساندن سطح هموگلوبین به محدوده طبیعی کمک کند.

کم خونی فقر آهن عمدتاً به دلیل کمبود غذاهای غنی از آهن در رژیم غذایی شما یا به دلیل ناتوانی بدن شما در جذب موثر آهن موجود است.

در غذاها برگ های قاصدک نه تنها حاوی سطوح بالایی از آهن هستند، بلکه توانایی بدن را برای جذب این ماده معدنی مهم افزایش می دهند.