آلوچه خشک خانگی در ساخت صندلی پلاستیکی استفاده می شود

هر 100 گرم آلوچه خشک خانگی دارای 14.7 گرم سوربیتول است و تنها 5 گرم سوربیتول به طور بالقوه باعث نفخ می شود. مصرف 20 گرم یا بیشتر سوربیتول می تواند منجر به گرفتگی شدید شود.

در برخی افراد، مصرف قندهای پلی الکلی مانند سوربیتول نیز می تواند منجر به نفخ روده، گاز معده، حالت تهوع خفیف، گرفتگی معده متوسط تا شدید یا استفراغ شود.

آکریل آمید یک ماده شیمیایی است که می تواند به طور طبیعی در غذاها در دمای بالا ایجاد شود. این ماده از تعامل قندها و اسید آمینه خاصی به نام آسپاراژین تشکیل می شود.

ماده شیمیایی آکریل آمید، زمانی که بلعیده شود، می تواند خطر سرطان را افزایش دهد. شما می توانید با مطالعه دقیق برچسب ها یا انتخاب آلوی خشک شده در دمای پایین تر، قرار گرفتن در معرض آکریل آمید را کاهش دهید.

آلوچه

آلو از انواع درختان آلوی اروپایی به دست می آید که فری استون هستند، به این معنی که حفره آن راحت تر برداشته می شود در حالی که آلوهای تازه معمولا سنگی هستند.

بیشتر آلو از آلو La Petite d’Agen تهیه می شود که در سال 1856 توسط باغبان فرانسوی لوئیس پلیر از فرانسه به کالیفرنیا آورده شد.

تقریباً 99 درصد محصول آمریکایی آلو از درخت آلوی فرانسوی Pellier است که در ابتدا به یک درخت آلو پیوند زده شده بود. درخت آلو آمریکایی.

امروزه به عنوان آلو اصلاح شده فرانسوی شناخته می شود. برای تهیه یک پوند آلو تا سه پوند آلو تازه نیاز است.

برای چند سال، صنعت آلو کوشش کرد تا از نام‌های «کشمش آلو» یا «آلو خشک» استفاده کند.

هدف این بود که افراد جوان تر را جذب کند زیرا این میوه مدت هاست که به دلایل گوارشی با جمعیت های مسن مرتبط بوده است.

این ابتکار به خوبی پیش نرفت و امروزه صنعت هرس کالیفرنیا با افتخار آنها را آلو می نامد.